REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Galeria Młociny w Warszawie wzmacnia ofertę handlowo-usługowąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Młociny w Warszawie wzmacnia ofertę handlowo-usługową
Należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny znacząco rozszerzyła w minionych miesiącach swoją ofertę handlowo-usługową. W tym najmłodszym warszawskim centrum handlowym swoje lokale otworzyły 23 nowe marki, zajmując ponad 7880 mkw. Ponadto przedłużono umowy z 20 dotychczasowymi najemcami na łączną powierzchnię powyżej 8750 mkw.
Tętniąca życiem Warszawa potrzebuje powrotu ulic handlowychartykuł
Pokaż artykuł
Tętniąca życiem Warszawa potrzebuje powrotu ulic handlowych
Empik w Cepelii, Decathlon City w International Business Center, Bulgari, Luca, Carhartt czy Le Szapo – czy umowy najmu podpisane w ostatnich miesiącach w Warszawie to zapowiedź odrodzenia stołecznych (i nie tylko) ulic handlowych? Wysokie nasycenie powierzchnią centrów handlowych i spadający poziom dostępnych w nich przestrzeni do wynajęcia, daje ku temu pewną nadzieję. Co więcej, jak zwracają uwagę eksperci międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield, rynek handlowy w Polsce znajduje się teraz w bardzo interesującym momencie rozwoju, a wielu najemców jest coraz bardziej zainteresowanych większą dywersyfikacją portfela lokalizacji, w jakich działają. Pojawiają się nowe koncepty i formaty. To oznacza realną szansę na ponowny rozwój handlu przy ulicach.
[Polska] Milion metrów kwadratowych biur w Polsce zajętych przez firmy z sektora nowoczesnych usług dla biznesuartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Milion metrów kwadratowych biur w Polsce zajętych przez firmy z sektora nowoczesnych usług dla biznesu
Centra outsourcingowe są jednym z najsilniejszych motorów rozwoju na rynku powierzchni biurowych w k...
[Polska] Milion metrów kwadratowych biur w Polsce zajętych przez firmy z sektora nowoczesnych usług dla biznesuartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Milion metrów kwadratowych biur w Polsce zajętych przez firmy z sektora nowoczesnych usług dla biznesu
Centra outsourcingowe są jednym z najsilniejszych motorów rozwoju na rynku powierzchni biurowych w k...
[Polska] Boom biurowy trwa – coraz więcej ciekawych opcji do wyboru dla najemców w całej Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Boom biurowy trwa – coraz więcej ciekawych opcji do wyboru dla najemców w całej Polsce
W Polsce powstaje obecnie ponad 1,1 mln mkw. biur. Najbardziej aktywne rynki pod względem podaży w b...
We Wrocławiu otwarty zostanie jeden z pierwszych w Polsce sklepów znanej niemieckiej sieci drogerii Dm-drogerie artykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu otwarty zostanie jeden z pierwszych w Polsce sklepów znanej niemieckiej sieci drogerii Dm-drogerie
Szacunkowa wartość transakcji na rynku PRS w Polsce przekroczyła 1,8 mld euro na koniec 2022 rokuartykuł
Pokaż artykuł
Szacunkowa wartość transakcji na rynku PRS w Polsce przekroczyła 1,8 mld euro na koniec 2022 roku
Jak wynika z najnowszego raportu firma DLA Piper i Savills, sacunkowa wartość transakcji na polskim rynku najmu instytucjonalnego przekroczyła 1,8 mld euro na koniec 2022 roku, z czego większość stanowiły kontrakty dotyczące projektów w trakcie realizacji (umowy typu forward). Eksperci spodziewają się, że wysokie ceny nieruchomości oraz malejąca dostępność kredytów hipotecznych generować będzie w najbliższych latach zwiększony popyt na najem mieszkań, a tym samym przyciągać nowe inwestycje do tego segmentu rynku.
Globalna firma Accenture ogłosiła wielkie zwolnienia. Pracę straci 19 tys. osób! Ile z nich w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Globalna firma Accenture ogłosiła wielkie zwolnienia. Pracę straci 19 tys. osób! Ile z nich w Polsce?
Kolejna wielka, znana, globalna firma tnie koszty swojej działalności. Tym razem jest to spółka konsultingowa Accenture. Ogłosiła właśnie oficjalnie, że zamierza zwolnić aż 19 tys. osób. Jak podaje Financial Times, koszty odpraw pracowniczych wyniosą 1,2 mld dol. W Polsce Accenture posiada swoje biura w Warszawie, Krakowie, Łodzi, we Wrocławiu oraz w Katowicach.
Netto kończy 2022 rok z ponad 660 sklepami w Polsce. Ma ambitne cele na 2023 r.artykuł
Pokaż artykuł
Netto kończy 2022 rok z ponad 660 sklepami w Polsce. Ma ambitne cele na 2023 r.
2022 rok to dla Netto kontynuacja dynamicznego rozwoju. Sieć rozszerzyła się do ponad 660 sklepów, otwierając na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy ponad 60 z nich, w tym 2 dzisiaj, a 5 w samym grudniu. Poszerzenie zasięgu, ale również wprowadzenie zmian w zakresie polityki cenowej i asortymentowej przełożyło się na wzrost liczby wizyt klientów o blisko 53 proc. Cele na 2023 rok są ambitne, ale osadzone w realiach gospodarczych i odnoszące się bezpośrednio do oczekiwań klientów.
Dynamika na rynku biur w Polsce nieustannie ewoluuje, pod wpływem zmieniających się potrzeb najemców i deweloperówartykuł
Pokaż artykuł
Dynamika na rynku biur w Polsce nieustannie ewoluuje, pod wpływem zmieniających się potrzeb najemców i deweloperów
Dynamika na rynku biur w Polsce nieustannie ewoluuje, pod wpływem zmieniających się potrzeb najemców i deweloperów. Analiza danych z pierwszych trzech kwartałów 2023 roku rzuca światło na te zmiany i ukazuje interesujące trendy w trzecim kwartale 2023 roku.
2023 rok na rynku handlowym w Polsce – dobre wyniki podaży, wiele debiutów i coraz wyższe obrotyartykuł
Pokaż artykuł
2023 rok na rynku handlowym w Polsce – dobre wyniki podaży, wiele debiutów i coraz wyższe obroty
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację na rynku nieruchomości handlowych. 2023 rok stanął pod znakiem wzmożonej aktywności deweloperów, którzy oddali do użytku ok. 450 000 mkw. nowej powierzchni. Coraz lepszą kondycję polskiego sektora potwierdza szereg debiutów sieci handlowych – w ciągu ostatnich 12 miesięcy do Polski weszło aż 29 nowych brandów, czyli najwięcej od 2017 roku. Z kolei hamująca dynamika wzrostu cen przekłada się na lepsze nastroje konsumentów, co znajduje odzwierciedlenie w wyższych obrotach obiektów handlowych.
Łukasiewicz – ILOT, MZL i DRACO Aircraft: Współpraca przy projekcie i budowie samolotu DRACO Wilga w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Łukasiewicz – ILOT, MZL i DRACO Aircraft: Współpraca przy projekcie i budowie samolotu DRACO Wilga w Polsce
Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa (Łukasiewicz – ILOT), Mieleckie Zakłady Lotnicze (MZL) oraz DRACO Aircraft podpisały listy intencyjne dotyczące współpracy w rozwoju i budowie samolotu DRACO. Wydarzenie odbyło się 3 lutego 2025 roku w Warszawie.
Do końca 2026 r. w Polsce ma powstać blisko 1,2 mln mkw. GLA powierzchni handlowej [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Do końca 2026 r. w Polsce ma powstać blisko 1,2 mln mkw. GLA powierzchni handlowej [RAPORT]
Z danych Polskiej Rady Centrów Handlowych wynika, że obecnie w fazie planowania, przygotowania inwestycji bądź w budowie jest blisko 1,2 mln mkw. GLA nowoczesnej powierzchni handlowej, z terminem otwarcia do końca 2026 r. To 9% całości obecnej bazy nowoczesnych obiektów handlowych w Polsce.
Ta wielka inwestycja w Polsce, drażniąca Putina i Rosję kosztowała 2 mld zł. Co dalej? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Ta wielka inwestycja w Polsce, drażniąca Putina i Rosję kosztowała 2 mld zł. Co dalej? [FILMY]
Minęły trzy lata od otwarcia Kanału Żeglugowego przez Mierzeję Wiślaną, a port w Elblągu wciąż nie obsługuje większych jednostek. Choć inwestycja miała uniezależnić Polskę od rosyjskich wpływów i kosztowała już ponad 2 miliardy złotych, jej ekonomiczna zasadność nadal budzi kontrowersje. Urząd Morski w Gdyni zapewnia, że zmiany są w drodze – a dokończenie toru wodnego ma nadać projektowi realny sens.
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.artykuł
Pokaż artykuł
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.
Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]
Warszawa coraz mocniej przyciąga luksusowe, światowe marki premium. Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
Litewski fundusz inwestycyjny buduje park biznesowy pod Warszawąartykuł
Pokaż artykuł
Litewski fundusz inwestycyjny buduje park biznesowy pod Warszawą
Litewski fundusz inwestycyjny Nordspace rozpoczyna ekspansję w Polsce. Na lokalizację swojego pierwszego parku biznesowego wybrał miejscowość Jawczyce, w gminie Ożarów Mazowiecki pod Warszawą. Inwestycja jest realizowana w formule SBU i zaoferuje lokale do wynajęcia dla mikro- i małych przedsiębiorstw oraz dla start-upów.
Kolejowa rewolucja na Dolnym Śląsku nabiera rozpęduartykuł
Pokaż artykuł
Kolejowa rewolucja na Dolnym Śląsku nabiera rozpędu
Kolejowa rewolucja na Dolnym Śląsku nabiera rozpędu. Regionalny przewoźnik – Koleje Dolnośląskie testuje pociągi o napędzie wodorowym. O szczegółach mówili w środę, 3 września podczas konferencji prasowej marszałek Paweł Gancarz, wicemarszałek Michał Rado, Paulina Hennig-Kloska – Minister Klimatu i Środowiska oraz Dorota Zawadzka – Prezes Zarządu Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Nowy market Jula otwiera się w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Nowy market Jula otwiera się w Warszawie
W Warszawie otwiera się multimarket szwedzkiej sieci Jula. Będzie to 24. sklep w Polsce. Pierwsi klienci zrobią zakupy w Pasażu Górczewska już 27 marca.
[Warszawa] Warszawa w przededniu nowych inwestycji handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawa w przededniu nowych inwestycji handlowych
Jeden z najniższych wskaźników nasycenia powierzchnią najmu w centrach handlowych oraz najwyższy poz...
REKLAMA